lørdag den 20. august 2016

En uge til studiestart

Det begynder at summe af god energi her en uge før introdagene før selve studiet starter torsdag den 1. september 2016. Som jeg tidligere har antydet, så ændrer denne blog sig en lille smule, for nu ændres frekvensen for skrivningen. Her har DU, kære læser, en stor mulighed for indflydelse.

Jeg siger det kun én gang: hvis du savner information, så skriv en kommentar.

Jeg er ikke tankelæser. Jeg kan ikke vide hvad du savner information om. Jeg har skrevet efterhånden som jeg har følt mig inspireret til at dele ting, jeg har lært, men nu er bolden på JERES banehalvdel.

Jeg vil hjertens gerne hjælpe alle, men det kræver simpelthen at du går ned til linket "Send en kommentar", og skriver i kommentarfeltet, hvis du vil have information om noget specifikt.

På forhånd tak for din deltagelse. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar