torsdag den 11. august 2016

En indkaldelse til samtale er rar at få...

Der findes ikke meget, der kan være lige så godt som at få en indkaldelse til samtale, vel? Det giver en rigtig god mavefornemmelse. Kender du fornemmelsen? Hvis du følger med på denne blog, har du fået værktøjerne til at kunne gøre det, så du får en indkaldelse - så det er en rigtig god ide at spidse ører, og være opmærksom...


Jeg vil naturligvis ikke være konkret af diskretion over for den virksomhed, der var tale om, men det var faktisk en fagforening, der netop søgte en medarbejder til sikring af god uddannelse og vedligeholdelse af deres TR-base. Da jeg selv kender fagforeningsarbejdet fra TR-siden, og ligeledes kender til uddannelse fra min tid i planlægningssektionen i en større transportvirksomhed, så var det en yderst interessant opgave.

Jeg blev rigtig glad, da jeg fik indkaldelsen. :-)

Samtidig må jeg også bare erkende, at tiden ER kommet til at få en BA på CV'et. Hvis ikke jeg gør det nu, får jeg det aldrig gjort.

Det styrker virkelig ens selvtillid, når man ser, at man KAN ramme plet. CV og præsentation vedhæftet de 4 skarpeste sætninger nord for alperne VAR stilen, som kunne have givet opgaven.

Hvis DU er i tvivl om hvordan du skal målrette dine ansøgninger, så skriv en kommentar. Jeg hjælper gerne med at sørge for, at du også kommer rigtig godt videre. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar