mandag den 23. august 2021

De tips jeg deler om jobsøgning virker...

Da jeg i juni skrev artiklen Din næste ansøgning KAN gøre forskellen!, var nogle læsere af denne blog måske skeptiske. Jeg kan dog berolige dig med, at de tips jeg deler på denne blog VIRKER. Jeg starter nemlig nu min anden arbejdsuge. Jeg startede i torsdags med 1½ vagt før weekenden, og nu kører en karriere i en helt ny branche...

Jeg er rigtig glad for firmaet, har fået gode kolleger, og arbejdet på en fabrik i Tølløse er super spændende.

Jeg ønsker at du, kære læser, må opleve samme arbejdsglæde.

Derfor håber jeg du vil læse med, når der lejlighedsvis deles flere tips. Husk, at du som altid kan skrive en kommentar, hvis der er noget, du gerne vil have uddybet. Jeg kender situationen som jobsøgende alt for godt, og det er en fornøjelse at give lidt tilbage til andre, som sidder med samme udfordringer, som jeg gjorde dengang jeg var arbejdssøgende.

Rigtig god dag til alle. Husk, at din næste ansøgning måske er nøglen til samme succes.

2 kommentarer:

  1. Desværre var jobbet en lidt for stor belastning for benene. Jeg måtte sige op, men er allerede oppe på hesten igen, og har skrevet to ansøgninger her til formiddag.

    Dog ingen tvivl om, at jobbet er derude, og jeg kæmper videre. :-)

    SvarSlet
  2. Positiv opdatering: grunden til der ikke har været så mange indlæg her på denne blog er, at jeg siden oktober 2021 har arbejdet med koordinering af kørsel til vaccine af ældre medborgere, og siden februar i år på fuld tid med administration ifm sosu-elever i kommunen.

    SvarSlet