torsdag den 8. september 2016

Få fingeren ud, og kom i omdrejninger!

I forlængelse af artiklen En uge til studiestart, vil jeg gerne komme med en lille statusopdatering her efter jeg i går bestod studiestartsprøven på SDU i Slagelse.

Jeg er helt klart kommet ind på den rette hylde. Jeg får opdateret alt det jeg i starten af 90'erne fik startet sprogligt, men denne gang med en vinkling som er helt genial. Faktisk vil jeg sige, at du også bør overveje en uddannelse, hvis du har stået i stampe rent karrieremæssigt.

Det kan godt betale sig at få sat gang i sin uddannelse. Ikke kun ud fra et kommende økonomisk perspektiv, men bestemt også fordi inspirationen sprudler. Du FÅR så meget energi når du kommer i gang med at få sat viden i system. Når du opdager hvor meget du rent faktisk KAN, men så sandelig også får sat fokus på det du måske ikke var helt så skarp i. For min egen del er det et kvart århundrede siden, jeg har beskæftiget mig med grammatik - og alligevel er jeg super motiveret ved udsigten, fordi underviserne er sprængfyldt af passion for deres fag.

Derfor vil jeg gerne gentage, at du meget gerne må skrive, hvis du mangler viden på denne blog. Jeg er godt i gang med studierne nu, men jeg læser løbende kommentarer, så se at få fingeren ud, og kom i omdrejninger hvis du gerne vil have en artikel om det emne du mangler information om.

Rigtig god dag, og god weekend herfra. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar