mandag den 19. juni 2017

Nogle gange skal man tænke HELT nyt

Som faste læsere vil vide, så er jeg stor tilhænger af, at man finder det man har det RIGTIG godt at arbejde med. Man skal finde sig et job, hvor man trives med sine opgaver, har muligheder for at udvikle sig, og får mere end lønnen hjem ved at have et arbejde.


Det er nemlig ikke nok, at ens udgifter er dækket ind. Man skal også få indfriet udfordringer. Ikke kun for at realisere sit ego, men man skal for at sige det ligeud kunne føle, at man gør en forskel ved at passe sit job.

Det tror jeg de fleste kan relatere til.

Vi mennesker kan godt lide, at vi får nogle helt unikke roller hvor vi bliver dem der kan løse de kryptiske situationer. Det er i hvert fald en af de ting jeg synes er både sjovt og udfordrende.

Når nogen kommer med et problem, de ikke kan løse - men som jeg så finder en løsning på. Det gør mig glad.

Du har sikkert også nogle ting, hvor DU bliver rigtig glad.

Dem skal du finde frem til hvad egentlig er, og så skal du gøre dit til at kombinere både dine kompetencer med netop de ting, der gør DIG glad i hverdagen. Så kan du nemlig både bruge dine talenter, men få den helt unikke fornemmelse, at der rent faktisk er brug for dig.

Har du nogen tanker, så smid en kommentar. Det vil glæde mig meget, at høre hvad der netop rykker for dig. Måske det endda kan inspirere til flere artikler her på bloggen. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar